AKCE: Jaro je tady! Získejte 500 Kč bonus k pobytu nad 5 000 Kč s kódem KONECNEJARO Hledat pobyt

Všeobecné obchodní podmínky

1. Pojmy

1.1

Provozovatel Portálu ehotel – společnost eHotel.cz, s.r.o. se sídlem Lomnického 1742/2a, 140 00 Praha 4, IČO 24285536, DIČ: CZ24285536, telefon 777 056 441 email: info@ehotel.cz

1.2

Klient – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené Portálem ehotel v Ubytovacích zařízeních.

1.3

Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Klientovi ubytovací služby podle objednávky zprostředkované Provozovatelem.

2. Úvodní ustanovení

2.1

Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Portálem ehotel, Klientem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování, nabízené Ubytovacím zařízením na internetových stránkách Portálu ehotel.

2.2

Smluvní vztah mezi Portálem ehotel a Klientem se vedle těchto VOP řídí Obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení (dále jen "OP") a jeho stanovenými Storno podmínkami, jež jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře ehotel. Tyto VOP se použijí vždy, pokud OP nejsou Ubytovacím zařízením stanoveny nebo neobsahují úpravu jinou. 

2.3

Zadané VOP klient vždy akceptuje vytvořením rezervace, Záznamu o rezervaci či objednáním služeb přes Portál ehotel.

3. Služby

3.1

Klient je oprávněn Služeb Portálu ehotel využívat pouze v dobré víře za účelem zadání požadavku o nabídku nebo rezervací ubytování, které jsou v souladu s právními předpisy, a využitím Služeb se zavazuje, že nebude provádět spekulativní, falešné nebo zavádějící rezervace a že nebude rezervovat ubytovací kapacity nad rámec svého skutečného požadavku. Využitím Služeb Klient prohlašuje, že je držitelem benefitních bodů a jeho osobní a kontaktní údaje zadané při rezervaci a informace uvedené pro účely platby (např. údaje o platební kartě) jsou správné. Využitím Služeb Klient bere na vědomí, že Portál ehotel může tyto informace v souladu s ustanoveními Informačního memoranda o zpracování osobních údajů použít i k tomu, aby Klienta v případě potřeby kontaktoval. Odpovědnost za jakékoliv škody způsobené nepřesností zadaných údajů nese Klient. Klient bere na vědomí a využitím Služeb vyslovuje svůj souhlas s tím, že jeho osobní a kontaktní údaje zadané při rezervaci a rovněž údaje o jeho dřívějších, probíhajících nebo v budoucnu realizovaných rezervacích je Portál ehotel oprávněn na základě příslušné žádosti vydat orgánu veřejné správy nebo policii.

3.2

Portál ehotel si vyhrazuje právo dle vlastního uvážení trvale nebo dočasně vyloučit některé Klienty z možnosti využívat služeb dostupných prostřednictvím Webových stránek (tj. zařadit Uživatele na tzv. černou listinu). Klient zařazený na černou listinu se nesmí pokoušet o využití Webových stránek pod jiným jménem nebo prostřednictvím jiného Klienta.

4. Proces objednání služeb a jejich úhrady

4.1.

Klient vyjadřuje svůj zájem o službu zadáním a odesláním formuláře. Portál ehotel ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Klient požaduje a sdělí Klientovi informace (Potvrzení rezervace) o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku písemného Potvrzení rezervace Portálem ehotel, tj. zasláním Potvrzením rezervace na uvedený email Klienta.

4.2.

Cena služby je určována Ubytovacím zařízením. Portál ehotel cenu služby navyšuje o manipulační poplatek za převod benefitních bodů, bankovní transakce a odvody o 18% z ceny ubytování. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v zadání rezervace. Portál ehotel informuje Zákazníka o konečné ceně v Potvrzení rezervace, tím dojde k závazné objednávce služeb. 

4.3.

Platba se provádí převodem benefitních bodů ve prospěch Portálu ehotel ve výši 100% ceny pobytu. U rezervací, které již dle OP Ubytovacího zařízení podléhají storno podmínkám je Ubytovacím zařízením a Portálem ehotel požadována garance platební kartou ve výši 100% ceny pobytu. O garanci platební kartou je Klient informován v průběhu procesu potvrzení rezervace – storno. Klientovi žádná částka odečtena nebude, karta slouží pouze pro garanci Klientovy závazné rezervace a bude použita pouze v případě, kdy klient neuhradí benefitní body ve výši částky ubytování nebo neuhradí doplatek rezervace a nastane-li situace, kdy bude Portál ehotel oprávněn účtovat storno poplatek. Klient je povinen zadat pravdivé a úplné informace o své platební kartě. V případě, že autorizace bude bankou odmítnuta bez udání důvodu a nebo z důvodu nekrytého účtu, úhrada stornopoplatků k rezervaci bude vymáhána včetně uplatnění práva na úroky z prodlení. O tom Klienta informujeme během 72 hodin emailem.

4.4.

Celková cena rezervace se hradí benefitními body pomocí integrované online platební brány konkrétní benefitní společnosti. Pokud nemá Klient dostatečnou výši benefitních bodů je možné uhradit doplatek, platební kartou (klient obdrží vygenerovaný odkaz na konkrétní částku doplatku) nebo bezhotovostně převodem na účet (na základě podkladu, který Klient obdrží).

4.5.

Ubytovací zařízení tímto souhlasí se zprostředkováním komunikace Portálem ehotel o využívání služby Zprostředkování ubytování, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. 

4.6.

Rezervace je realizována Vyplněním a odesláním formuláře umístěného na Webových stránkách Portálu ehotel a tím objednává rezervaci ubytování přímo u Partnera – Ubytovací zařízení, které dané ubytování provozuje. Podle způsobu zadání rezervace systém Webových stránek ehotel rozlišuje dva typy Partnerů:

4.6.1

V případě rezervace ubytování u Partnera – „Pouze poptávka“, který garantuje potvrzení rezervace do 1 pracovního dne, obdrží Klient potvrzení o úspěšné rezervaci, případně do 1 pracovního dne obdrží Klient zprávu o neúspěšnosti rezervace. Odesláním rezervace Klient bere na vědomí, že pokud Partner rezervaci potvrdí, vzniká mezi Klientem a Partnerem smlouva (závazná rezervace), od níž je Klient oprávněn odstoupit pouze za podmínek stanovených Partnerem (OP) a zveřejněných na daném Potvrzení rezervace pod bodem „Storno podmínky“ nebo webových stránkách Ubytovacího zařízení.

4.6.2

Vztahuje-li se rezervace na ubytování u Partnera – „Rezervace online“, který garantuje okamžité potvrzení rezervace, a neobsahuje-li žádnou poznámku, obdrží Klient potvrzení o úspěšné rezervaci na svoji zadanou e-mailovou adresu ihned po odeslání rezervace. Odesláním rezervace Klient bere na vědomí, že mezi ním a Partnerem vzniká smlouva (závazná rezervace), od níž je Zákazník oprávněn odstoupit pouze za podmínek stanovených Partnerem a zveřejněných na daném Potvrzení rezervace pod bodem „Storno podmínky“ nebo webových stránkách Ubytovacího zařízení.

4.6.3

Uvede-li Klient v rezervaci poznámku, která může mít vliv na cenu rezervace nebo může ohrozit rezervaci ubytování jako celek, může ehotel považovat za nutné, aby byla rezervace projednána s Partnerem. V takovém případě se na rezervaci vztahují pravidla pro potvrzování ve lhůtě 1 pracovního dne (viz výše).

4.6.4

Uvede-li Klient v rezervaci poznámku, která může mít vliv na cenu rezervace nebo může ohrozit rezervaci ubytování jako celek, může ehotel považovat za nutné, aby byla rezervace projednána s Partnerem. V takovém případě se na rezervaci vztahují pravidla pro potvrzování ve lhůtě 1 pracovního dne (viz výše).

4.7.

Nákup rezervace na portále Booking.com

4.7.1

V případě že Klient vytvoří Záznam o ubytování přes portál Booking(.com) a během administrativního řešení se navýší cena u uvedeného ubytování na portále Booking(.com), bude společnost ehotel po Klientovi požadovat dorovnat navýšení ceny.

4.7.2

Klient vytvořením Záznamu o ubytování přes portál Booking(.com) souhlasí s podmínkami ubytovacího zařízení, které poptává u společnosti ehotel a chce danou rezervaci na portále Booking(.com) závazně rezervovat.

4.7.3

Na portálu eHotel.cz, s.r.o. nelze akceptovat slevy a výhody Klienta, kterými Klient disponuje na svém osobním účtu na portále Booking.com. Portál eHotel.cz, s.r.o. přijímá poptávku rezervace na portále Booking(.com) od Klienta s cenou a podmínkami ubytování stanovené v okamžiku zadání záznamu na portále Booking.com tak, jak jsou uvedeny v případě nepřihlášeného uživatele portálu Booking.com a vyhledané v režimu affiliate programu portálu Booking.com. Portál eHotel.cz, s.r.o. realizuje nákup daného ubytování za smluvních podmínek se společností Booking.com a vyplývající z vlastního firemního účtu na Booking.com, přes který je nákup rezervace realizovaný.

4.7.4

Klient nesmí měnit informace v rezervaci na rezervačním portále Booking(.com), kterou si nechal vytvořit přes Portál eHotel.cz, s.r.o.. Jmenovitě kontaktní email, datum příjezdu nebo odjezdu či rušit rezervaci. Pokud by Klient chtěl provést jakoukoliv změnu v rezervaci na rezervačním portále Booking(.com), nejdříve tak upozorní Portál eHotel.cz, s.r.o.. Pakliže změnu již provedl, neprodleně o tom informuje portál eHotel.cz, s.r.o. pomocí emailové či telefonické komunikace. Porušení této podmínky podléhá pokutě Klientovi ve výši vynaložených nákladů spočívajících se změnou rezervace ze strany Portálu eHotel.cz, s.r.o..

4.7.5

Klient, který má nedoplatky vůči rezervačního rezervačnímu portálu Booking.com či má u rezervačního portálu Booking.com zablokovaný svůj účet z jakéhokoliv důvodu, nesmí zadávat žádost o rezervaci na rezervačním portále eHotel.cz, s.r.o. přes portál Booking.com pod pokutou 50.000 Kč. Nelze uplatňovat žádné případné kompenzace.

4.8.

Úhrada faktury za ubytování poskytnuté klientem

4.8.1

V případě úhrady zahraniční nebo tuzemnské rezervace ubytování bude platba v příslušné měně provedena Portálem ehotel na uvedený bankovní účet v CZK nebo mezinárodním formátu (IBAN) vč. SWIFT/BIC garantované ubytovatelem, tj. které bude uvedeno v zadané Faktuře / daňovém dokladu v tištěné či elektronické formě.

4.8.2

V případě vrácení provedené platby - odmítnutí zahraniční bankou, společnost ehotel negarantuje vrácení celé částky. Částka může být bankou ponížena o příslušné poplatky (SHA). Klient má nárok na vrácení vynaložených prostředků až do výše skutečně navrácené hodnoty na účet Portálu ehotel.

4.9.

Kiwi poukaz

4.9.1

Elektronickým poukazem se pro účely těchto podmínek rozumí specifický promokód vydaný Kiwi.com s.r.o., se sídlem Lazaretní 925/9, 615 00 Brno (dále jen „Vydavatel“) pro eHotel.cz, s.r.o., se sídlem Lomnického 1742/2a, 140 00 Praha 4, jako distributora distribuujícího tyto Elektronické poukazy (dále jen „Distributor“) uživatelům jeho služeb oprávněným k jejich nákupu dle aplikovatelné právní úpravy a v souladu s podmínkami portálu ehotel (dále jen „Uživatel“).

4.9.2

Elektronický poukaz je vždy vydáván na specifickou nominální hodnotu vyjádřenou v českých korunách (Kč) dle volby Uživatele, přičemž Uživatel je oprávněn jej jednorázově využít k úhradě za služby Vydavatele – zprostředkování osobní přepravy a souvisejících služeb – a to jako alternativní platební metodu podporovanou (dle aktuální dostupnosti) v rámci rezervačního systému na webových stránkách www.kiwi.com nebo v příslušných mobilních aplikacích Vydavatele po kliknutí na tlačítko „Využít promokód“, a to až do výše nominální hodnoty Elektronického poukazu, vždy však v souladu s těmito podmínkami.

4.9.3

Elektronický poukaz je platný po dobu uvedenou v rámci Elektronického poukazu, jinak, není-li tato doba uvedena, po dobu jednoho roku od jeho vydání Vydavatelem v prospěch Distributora. Aktuální dobu platnosti sdělí Uživateli dle podmínek portálu ehotel nebo, nestanoví-li podmínky portálu jinak, na vyžádání. Dobu platnosti Elektronického poukazu nelze prodloužit a uplynutím této doby Uživatel ztrácí právo Elektronický poukaz použít ve smyslu těchto podmínek, aniž by mu vzniklo právo na jakoukoli náhradu či refundaci.

4.9.4

Elektronický poukaz nelze vyměnit za peníze nebo jiné majetkové hodnoty, s výhradou jeho použití v souladu s těmito podmínkami. Hodnota Elektronického poukazu se Uživateli nevrací, a to ani po uplynutí doby platnosti Elektronického poukazu.

4.9.5

Zvolil-li Uživatel v rámci rezervačního systému Vydavatele platbu v jiné měně než české koruny (Kč) a chce k platbě v této jiné měně použít Elektronický poukaz, bude hodnota Elektronického poukazu přepočtena na předmětnou měnu využitím aktuálního konverzního kurzu užívaného Vydavatelem běžně k tomuto účelu v rámci jeho rezervačního systému.

4.9.6

Každý Elektronický poukaz lze použít k úhradě jedné rezervace v rezervačním systému Vydavatele. Je-li hodnota rezervace vyšší než nominální hodnota Elektronického poukazu, je Uživatel povinen doplatit rozdíl jinou z podporovaných elektronických platebních metod; je-li hodnota rezervace nižší než nominální hodnota Elektronického poukazu, rozdíl se Uživateli nevrací ani nenahrazuje, a není využitelný pro další rezervaci Uživatele; nevyužitý rozdíl tedy bez náhrady propadá.

4.9.7

Pro každou rezervaci v rezervačním systému Vydavatele lze použít pouze jeden Elektronický poukaz.

4.9.8

Elektronický poukaz lze využít k rezervaci služeb Vydavatele, a tedy za účelem zajištění osobní přepravy, pouze ve prospěch Uživatele a/nebo jeho rodinného příslušníka (nikoli jiných třetích stran), a to vždy a pouze ve spojení s nákupem/rezervací/objednávkou dalšího plnění osobní rekreace (např. ubytováním) poskytovaným třetí stranou a zprostředkovaným prostřednictvím portálu ehotel. Elektronický poukaz nelze převést na třetí osobu.

4.9.9

Jakákoli náhrada ceny přepravy nebo služeb Vydavatele a jiné nároky související se službami Vydavatele poskytovaných Uživateli, jenž uhradil cenu rezervace prostřednictvím Elektronického poukazu, se řídí Všeobecnými obchodními podmínkami Vydavatele, s kterými se Uživatel seznámil a odsouhlasil je v rámci rezervačního procesu v rezervačním systému Vydavatele. Uživatel si je vědom, že takováto náhrada může být v souladu s uvedenými Všeobecnými obchodními podmínkami Vydavatele poskytnuta ve formě odpovídající původní úhradě, a tedy i ve formě Elektronického poukazu nebo jiného obdobného kreditu využitelného k úhradě za služby Vydavatele.

4.9.10

Vydavatel si vyhrazuje právo bez náhrady zneplatnit jakékoli platné Elektronické poukazy vydané pro Uživatele a/nebo odmítnout mu další poskytování služeb či již poskytnuté služby zrušit, v případě, že Uživatel porušil tyto podmínky nebo Všeobecné obchodní podmínky Vydavatele aplikovatelné na Uživatele v souvislosti s jednotlivými rezervacemi hrazenými Elektronickým poukazem.

4.9.11

Jakékoli dotazy a reklamace související s nákupem Elektronického poukazu prostřednictvím portálu ehotel, informacemi uvedenými na portálu ehotel nebo v souvislosti se službami Distributora je Uživatel povinen adresovat Distributorovi, jako provozovateli uvedeného portálu v souladu s podmínkami užití portálu ehotel.

4.9.12

Klient se zavazuje k využití Kiwi poukazu na nákup letenky ve spojení s využitím ehotel poukazu na ubytování v rámci jednoho uplatnění svých zaměstnaneckých benefitních bodů

4.9.13

Není k dispozici pro lety se společností Ryanair Group (kódy IATA: FR, RR, RK, LW, AL).

4.10.

FlixBus poukaz

4.10.1.

Elektronickým poukazem se pro účely těchto podmínek rozumí specifický promokód vydaný FlixBus CZ s.r.o., se sídlem Havlíčkova 1029/3, Nové Město, 110 00, Praha 1 (dále jen „Vydavatel“) pro eHotel.cz, s.r.o., se sídlem Lomnického 1742/2a, 140 00 Praha 4, jako distributora distribuujícího tyto Elektronické poukazy (dále jen „Distributor“) uživatelům jeho služeb oprávněným k jejich nákupu dle aplikovatelné právní úpravy a v souladu s podmínkami portálu ehotel (dále jen „Uživatel“).

4.10.2.

Elektronický poukaz je vždy vydáván na specifickou nominální hodnotu vyjádřenou v českých korunách (Kč) dle volby Uživatele, přičemž Uživatel je oprávněn jej jednorázově využít k úhradě za služby Vydavatele – zprostředkování osobní přepravy a souvisejících služeb – a to jako alternativní platební metodu podporovanou (dle aktuální dostupnosti) v rámci rezervačního systému na webových stránkách www.flixbus.cz nebo v příslušných mobilních aplikacích Vydavatele po kliknutí na tlačítko „Uplatnit poukaz“, a to až do výše nominální hodnoty Elektronického poukazu, vždy však v souladu s těmito podmínkami.

4.10.3.

Elektronický poukaz je platný po dobu uvedenou v rámci Elektronického poukazu, jinak, není-li tato doba uvedena, po dobu jednoho roku od jeho vydání Vydavatelem v prospěch Distributora. Aktuální dobu platnosti sdělí Uživateli dle podmínek Distributora nebo, nestanoví-li podmínky portálu jinak, na vyžádání. Dobu platnosti Elektronického poukazu nelze prodloužit a uplynutím této doby Uživatel ztrácí právo Elektronický poukaz použít ve smyslu těchto podmínek, aniž by mu vzniklo právo na jakoukoli náhradu či refundaci.

4.10.4.

Elektronický poukaz nelze vyměnit za peníze nebo jiné majetkové hodnoty, s výhradou jeho použití v souladu s těmito podmínkami. Hodnota Elektronického poukazu se Uživateli nevrací, a to ani po uplynutí doby platnosti Elektronického poukazu.

4.10.5.

Zvolil-li Uživatel v rámci rezervačního systému Vydavatele platbu v jiné měně než české koruny (Kč) a chce k platbě v této jiné měně použít Elektronický poukaz, bude hodnota Elektronického poukazu přepočtena na předmětnou měnu využitím aktuálního konverzního kurzu užívaného Vydavatelem běžně k tomuto účelu v rámci jeho rezervačního systému.

4.10.6.

Každý Elektronický poukaz lze použít k úhradě rezervace v rezervačním systému Vydavatele. Je-li hodnota rezervace vyšší než nominální hodnota Elektronického poukazu, je Uživatel povinen doplatit rozdíl jinou z podporovaných elektronických platebních metod; je-li hodnota rezervace nižší než nominální hodnota Elektronického poukazu, rozdíl zůstane Uživateli na Elektronickém poukazu k dalšímu využití.

4.10.7.

Pro každou rezervaci v rezervačním systému Vydavatele lze použít pouze jeden Elektronický poukaz.

4.10.8.

Elektronický poukaz lze využít k rezervaci služeb Vydavatele, a tedy za účelem zajištění osobní přepravy, pouze ve prospěch Uživatele a/nebo jeho rodinného příslušníka (nikoli jiných třetích stran), a to vždy a pouze ve spojení s nákupem/rezervací/objednávkou dalšího plnění osobní rekreace (např. ubytováním) poskytovaným třetí stranou a zprostředkovaným prostřednictvím portálu ehotel. Elektronický poukaz nelze převést na třetí osobu.

4.10.9.

Jakákoli náhrada ceny přepravy nebo služeb Vydavatele a jiné nároky související se službami Vydavatele poskytovaných Uživateli, jenž uhradil cenu rezervace prostřednictvím Elektronického poukazu, se řídí Všeobecnými obchodními a rezervačními podmínkami Vydavatele, s kterými se Uživatel seznámil a odsouhlasil je v rámci rezervačního procesu v rezervačním systému Vydavatele. Uživatel si je vědom, že takováto náhrada může být v souladu s uvedenými Všeobecnými obchodními a rezervačními podmínkami Vydavatele poskytnuta ve formě odpovídající původní úhradě, a tedy i ve formě Elektronického poukazu nebo jiného obdobného kreditu využitelného k úhradě za služby Vydavatele.

4.10.10.

Vydavatel si vyhrazuje právo bez náhrady zneplatnit jakékoli platné Elektronické poukazy vydané pro Uživatele a/nebo odmítnout mu další poskytování služeb či již poskytnuté služby zrušit, v případě, že Uživatel porušil tyto podmínky nebo Všeobecné obchodní a rezervační podmínky Vydavatele aplikovatelné na Uživatele v souvislosti s jednotlivými rezervacemi hrazenými Elektronickým poukazem.

4.10.11.

Jakékoli dotazy a reklamace Uživatelů související s nákupem Elektronického poukazu prostřednictvím Distributora, informacemi uvedenými na portálu Distributora nebo v souvislosti se službami Distributora je Uživatel povinen adresovat Distributorovi, jako provozovateli uvedeného portálu v souladu s podmínkami Distributora.

4.10.12.

Klient se zavazuje k využití FlixBus poukazu na nákup jízdenky ve spojení s využitím ehotel poukazu na ubytování v rámci jednoho uplatnění svých zaměstnaneckých benefitních bodů.

4.11.

HoppyGo poukaz

4.11.1.

Elektronickým poukazem se pro účely těchto podmínek rozumí specifický promokód vydaný HoppyGo s.r.o. se sídlem Želetavská 1525/1, Michle, 140 00 Praha 4 (dále jen „Vydavatel“) pro eHotel.cz, s.r.o., se sídlem Lomnického 1742/2a, 140 00 Praha 4, jako distributora distribuujícího tyto Elektronické poukazy (dále jen „Distributor“) uživatelům jeho služeb oprávněným k jejich nákupu dle aplikovatelné právní úpravy a v souladu s podmínkami portálu ehotel (dále jen „Uživatel“).

4.11.2.

Elektronický poukaz je vždy vydáván na specifickou nominální hodnotu vyjádřenou v českých korunách (Kč) dle volby Uživatele, přičemž Uživatel je oprávněn jej jednorázově využít k úhradě za služby Vydavatele – zprostředkování zápůjčky vozu – a to jako alternativní platební metodu podporovanou (dle aktuální dostupnosti) v rámci rezervačního systému na webových stránkách www.hoppygo.com nebo v příslušných mobilních aplikacích Vydavatele po kliknutí na tlačítko „Uplatnit poukaz“, a to až do výše nominální hodnoty Elektronického poukazu, vždy však v souladu s těmito podmínkami.

4.11.3.

Elektronický poukaz je platný po dobu uvedenou v rámci Elektronického poukazu, jinak, není-li tato doba uvedena, po dobu jednoho roku od jeho vydání Vydavatelem v prospěch Distributora. Aktuální dobu platnosti sdělí Uživateli dle podmínek Distributora nebo, nestanoví-li podmínky portálu jinak, na vyžádání. Dobu platnosti Elektronického poukazu nelze prodloužit a uplynutím této doby Uživatel ztrácí právo Elektronický poukaz použít ve smyslu těchto podmínek, aniž by mu vzniklo právo na jakoukoli náhradu či refundaci.

4.11.4.

Elektronický poukaz nelze vyměnit za peníze nebo jiné majetkové hodnoty, s výhradou jeho použití v souladu s těmito podmínkami. Hodnota Elektronického poukazu se Uživateli nevrací, a to ani po uplynutí doby platnosti Elektronického poukazu.

4.11.5.

Zvolil-li Uživatel v rámci rezervačního systému Vydavatele platbu v jiné měně než české koruny (Kč) a chce k platbě v této jiné měně použít Elektronický poukaz, bude hodnota Elektronického poukazu přepočtena na předmětnou měnu využitím aktuálního konverzního kurzu užívaného Vydavatelem běžně k tomuto účelu v rámci jeho rezervačního systému.

4.11.6.

Každý Elektronický poukaz lze použít k úhradě jedné rezervace v rezervačním systému Vydavatele. Je-li hodnota rezervace vyšší než nominální hodnota Elektronického poukazu, je Uživatel povinen doplatit rozdíl jinou z podporovaných elektronických platebních metod; je-li hodnota rezervace nižší než nominální hodnota Elektronického poukazu, rozdíl se Uživateli nevrací ani nenahrazuje, a není využitelný pro další rezervaci Uživatele; nevyužitý rozdíl tedy bez náhrady propadá.

4.11.7.

Pro každou rezervaci v rezervačním systému Vydavatele lze použít pouze jeden Elektronický poukaz.

4.11.8.

Elektronický poukaz lze využít k rezervaci služeb Vydavatele, a tedy za účelem zajištění osobní přepravy, pouze ve prospěch Uživatele a/nebo jeho rodinného příslušníka (nikoli jiných třetích stran), a to vždy a pouze ve spojení s nákupem/rezervací/objednávkou dalšího plnění osobní rekreace (např. ubytováním) poskytovaným třetí stranou a zprostředkovaným prostřednictvím Distributora. Elektronický poukaz nelze převést na třetí osobu.

4.11.9.

Jakákoli náhrada ceny přepravy nebo služeb Vydavatele a jiné nároky související se službami Vydavatele poskytovaných Uživateli, jenž uhradil cenu rezervace prostřednictvím Elektronického poukazu, se řídí Všeobecnými obchodními podmínkami Vydavatele, s kterými se Uživatel seznámil a odsouhlasil je v rámci rezervačního procesu v rezervačním systému Vydavatele. Uživatel si je vědom, že takováto náhrada může být v souladu s uvedenými Všeobecnými obchodními podmínkami Vydavatele poskytnuta ve formě odpovídající původní úhradě, a tedy i ve formě Elektronického poukazu nebo jiného obdobného kreditu využitelného k úhradě za služby Vydavatele.

4.11.10.

Vydavatel si vyhrazuje právo bez náhrady zneplatnit jakékoli platné Elektronické poukazy vydané pro Uživatele a/nebo odmítnout mu další poskytování služeb či již poskytnuté služby zrušit, v případě, že Uživatel porušil tyto podmínky nebo Všeobecné obchodní podmínky Vydavatele aplikovatelné na Uživatele v souvislosti s jednotlivými rezervacemi hrazenými Elektronickým poukazem.

4.11.11.

Jakékoli dotazy a reklamace Uživatelů související s nákupem Elektronického poukazu prostřednictvím Distributora, informacemi uvedenými na portálu Distributora nebo v souvislosti se službami Distributora je Uživatel povinen adresovat Distributorovi, jako provozovateli uvedeného portálu v souladu s podmínkami Distributora.

4.11.12.

Klient se zavazuje k využití HoppyGo poukazu na zápůjčku auta ve spojení s využitím ehotel poukazu na ubytování v rámci jednoho uplatnění svých zaměstnaneckých benefitních bodů.

4.12.

Leo Express poukaz

4.12.1.

Elektronickým poukazem se pro účely těchto podmínek rozumí specifický poukaz vydaný Leo Express s.r.o., IČO: 06661572, společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze sp. zn. C 286532, se sídlem Řehořova 908/4, 130 00 Praha 3 – Žižkov (dále jen „Vydavatel“) pro eHotel.cz, s.r.o., IČO: 24285536, společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze sp. zn. C 193227, se sídlem Lomnického 1742/2a, 140 00 Praha 4, jako distributora (dále jen „Distributor“) distribuujícího tyto Elektronické poukazy uživatelům jeho služeb oprávněným k jejich nákupu dle aplikovatelné právní úpravy a v souladu s podmínkami Distributora (dále jen „Uživatel“).

4.12.2.

Elektronický poukaz je vždy vydáván na určitou nominální hodnotu vyjádřenou v českých korunách (Kč) dle volby Uživatele, přičemž Uživatel je oprávněn jej opakovaně až do vyčerpání hodnoty využít k úhradě za služby poskytované Vydavatelem – poskytování osobní železniční a autobusové přepravy – a to jako alternativní platební metodu podporovanou (dle aktuální dostupnosti) v rámci rezervačního systému na webových stránkách www.leoexpress.com nebo v příslušných mobilních aplikacích Vydavatele po kliknutí na tlačítko „Slevový kód“, a to až do výše nominální hodnoty Elektronického poukazu, vždy však v souladu s těmito podmínkami.

4.12.3.

Elektronický poukaz je platný po dobu uvedenou na Elektronickém poukazu, jinak, není-li tato doba uvedena, po dobu jednoho roku od jeho vydání Vydavatelem ve prospěch Distributora. Aktuální dobu platnosti sdělí Distributor Uživateli dle podmínek portálu Distributor nebo, nestanoví-li podmínky portálu jinak, na písemné vyžádání. Dobu platnosti Elektronického poukazu nelze prodloužit a uplynutím této doby Uživatel ztrácí právo Elektronický poukaz použít ve smyslu těchto podmínek, aniž by mu vzniklo právo na jakoukoli náhradu, kompenzaci či refundaci.

4.12.4.

Elektronický poukaz nelze vyměnit za peníze nebo jiné majetkové hodnoty, s výhradou jeho použití v souladu s těmito podmínkami. Hodnota Elektronického poukazu se Uživateli nevrací, a to ani po uplynutí doby platnosti Elektronického poukazu.

4.12.5.

Zvolil-li Uživatel v rámci rezervačního systému Vydavatele platbu v jiné měně než české koruny (Kč) a chce k platbě v této jiné měně použít Elektronický poukaz, bude hodnota Elektronického poukazu přepočtena na předmětnou měnu využitím aktuálního konverzního kurzu užívaného Vydavatelem běžně k tomuto účelu v rámci jeho rezervačního systému.

4.12.6.

Každý Elektronický poukaz lze použít k úhradě rezervace v rezervačním systému Vydavatele. Je-li hodnota rezervace vyšší než nominální hodnota Elektronického poukazu, je Uživatel povinen doplatit rozdíl jinou z podporovaných elektronických platebních metod; je-li hodnota rezervace nižší než nominální hodnota Elektronického poukazu, rozdíl zůstane Uživateli na Elektronickém poukazu k dalšímu využití.

4.12.7.

Pro každou rezervaci v rezervačním systému Vydavatele lze použít více Elektronických poukazů.

4.12.8.

Elektronický poukaz lze využít k rezervaci služeb Vydavatele, a tedy za účelem zajištění osobní přepravy, pouze ve prospěch Uživatele a/nebo jeho rodinného příslušníka (nikoli jiných třetích stran), a to vždy a pouze ve spojení s nákupem/rezervací/objednávkou dalšího plnění osobní rekreace (např. ubytováním) poskytovaným třetí stranou a zprostředkovaným prostřednictvím Distributora. Elektronický poukaz nelze převést na třetí osobu.

4.12.9.

Jakákoli náhrada ceny přepravy nebo služeb Vydavatele a jiné nároky související se službami Vydavatele poskytovaných Uživateli, jenž uhradil cenu rezervace prostřednictvím Elektronického poukazu, se řídí Přepravními podmínkami Vydavatele, se kterými se Uživatel seznámil a odsouhlasil je v rámci rezervačního procesu v rezervačním systému Vydavatele. Uživatel si je vědom, že takováto náhrada může být v souladu s uvedenými Všeobecnými obchodními a rezervačními podmínkami Vydavatele poskytnuta ve formě odpovídající původní úhradě, a tedy i ve formě Elektronického poukazu nebo jiného obdobného kreditu využitelného k úhradě za služby Vydavatele.

4.12.10.

Vydavatel si vyhrazuje právo bez náhrady zneplatnit jakékoli platné Elektronické poukazy vydané pro Uživatele a/nebo odmítnout mu další poskytování služeb či již poskytnuté služby zrušit, v případě, že Uživatel porušil tyto podmínky nebo Všeobecné obchodní a rezervační podmínky Vydavatele aplikovatelné na Uživatele v souvislosti s jednotlivými rezervacemi hrazenými Elektronickým poukazem.

4.12.11.

Jakékoli dotazy a reklamace Uživatelů související s nákupem Elektronického poukazu prostřednictvím Distributora, informacemi uvedenými na portálu Distributora nebo v souvislosti se službami Distributora je Uživatel povinen adresovat na emailovou adresu distributora info@ehotel.cz, jako provozovateli uvedeného portálu v souladu s podmínkami Distributora.

4.12.12.

Klient se zavazuje k využití Elektronického poukazu Vydavatele na nákup jízdenky ve spojení s využitím poukazu na ubytování Distributora v rámci jednoho uplatnění svých zaměstnaneckých benefitních bodů.

4.13.

Pelikan.cz poukaz

4.13.1.

Elektronickým poukazem se pro účely těchto podmínek rozumí specifický promokód vydaný pelicantravel.com s.r.o. se sídlem Pribinova 17954/10, Bratislava 811 09 (dále jen „Vydavatel“) pro eHotel.cz, s.r.o., se sídlem Lomnického 1742/2a, 140 00 Praha 4, jako distributora distribuujícího tyto Elektronické poukazy (dále jen „Distributor“) uživatelům jeho služeb oprávněným k jejich nákupu dle aplikovatelné právní úpravy a v souladu s podmínkami portálu ehotel (dále jen „Uživatel“).

4.13.2.

Elektronický poukaz je vždy vydán na specifickou nominální hodnotu vyjádřenou v českých korunách (KČ) dle volby Uživatele, přičemž Uživatel je oprávněn využít ji nárazově, nebo na základě dohody s Vydavatelem po rozdělení poukazu na menší hodnoty až do vyčerpání celkové hodnoty zakoupeného poukazu, k úhradě za služby Vydavatele - zprostředkování osobní přepravy a souvisejících služeb – a to jako alternativní platební metodu podporovanou (dle aktuální dostupnosti) v rámci rezervačního systému na webových stránkách www.pelikan.cz nebo v příslušných mobilních aplikacích Vydavatele po kliknutí na tlačítko „Uplatnit kupón/dárkový poukaz“, a to až do výše nominální hodnoty Elektronického poukazu, vždy však v souladu s těmito podmínkami.

4.13.3.

Elektronický poukaz je platný po dobu uvedenou v rámci Elektronického poukazu, jinak, není-li tato doba uvedena, po dobu jednoho roku od jeho vydání Vydavatelem v prospěch Distributora. Aktuální dobu platnosti sdělí Uživateli dle podmínek Distributora nebo, nestanoví-li podmínky portálu jinak, na vyžádání. Dobu platnosti Elektronického poukazu nelze prodloužit a uplynutím této doby Uživatel ztrácí právo Elektronický poukaz použít ve smyslu těchto podmínek, aniž by mu vzniklo právo na jakoukoli náhradu či refundaci.

4.13.4.

Elektronický poukaz nelze vyměnit za peníze nebo jiné majetkové hodnoty, s výhradou jeho použití v souladu s těmito podmínkami. Hodnota Elektronického poukazu se Uživateli nevrací, a to ani po uplynutí doby platnosti Elektronického poukazu.

4.13.5.

Zvolil-li Uživatel v rámci rezervačního systému Vydavatele platbu v jiné měně než české koruny (Kč) a chce k platbě v této jiné měně použít Elektronický poukaz, bude hodnota Elektronického poukazu přepočtena na předmětnou měnu využitím aktuálního konverzního kurzu užívaného Vydavatelem běžně k tomuto účelu v rámci jeho rezervačního systému.

4.13.6.

Každý elektronický poukaz lze použít k úhradě jedné rezervace v rezervačním systému Vydavatele. Je-li hodnota rezervace vyšší než nominální hodnota Elektronického poukazu, je Uživatel povinen doplatit rozdíl jinou z podporovaných elektronických platebních metod. Pokud je hodnota rezervace nižší než nominální hodnota Elektronického poukazu, je třeba předem kontaktovat zákaznický servis Vydavatele, který poukaz rozdělí na menší částku pro opakované použití. V opačném případě zbývající částka propadá v prospěch Vydavatele.

4.13.7.

Pro každou rezervaci v online rezervačním systému Vydavatele lze použít pouze jeden Elektronický poukaz. V případě žádosti o uplatnění více Elektronických poukazů v jedné rezervaci je třeba o této skutečnosti Vydavatele předem informovat.

4.13.8.

Elektronický poukaz lze využít k rezervaci služeb Vydavatele, a tedy za účelem zajištění osobní přepravy, pouze ve prospěch Uživatele a/nebo jeho rodinného příslušníka (nikoli jiných třetích stran), a to vždy a pouze ve spojení s nákupem/rezervací/objednávkou dalšího plnění osobní rekreace (např. ubytováním) poskytovaným třetí stranou a zprostředkovaným prostřednictvím Distributora. Elektronický poukaz nelze převést na třetí osobu.

4.13.9.

Jakákoli náhrada ceny přepravy nebo služeb Vydavatele a jiné nároky související se službami Vydavatele poskytovaných Uživateli, jenž uhradil cenu rezervace prostřednictvím Elektronického poukazu, se řídí Všeobecnými obchodními a rezervačními podmínkami Vydavatele, s kterými se Uživatel seznámil a odsouhlasil je v rámci rezervačního procesu v rezervačním systému Vydavatele. Uživatel si je vědom, že takováto náhrada může být v souladu s uvedenými Všeobecnými obchodními a rezervačními podmínkami Vydavatele poskytnuta ve formě odpovídající původní úhradě, a tedy i ve formě Elektronického poukazu nebo jiného obdobného kreditu využitelného k úhradě za služby Vydavatele.

4.13.10.

Vydavatel si vyhrazuje právo bez náhrady zneplatnit jakékoli platné Elektronické poukazy vydané pro Uživatele a/nebo odmítnout mu další poskytování služeb či již poskytnuté služby zrušit, v případě, že Uživatel porušil tyto podmínky nebo Všeobecné obchodní a rezervační podmínky Vydavatele aplikovatelné na Uživatele v souvislosti s jednotlivými rezervacemi hrazenými Elektronickým poukazem.

4.13.11.

Jakékoli dotazy a reklamace Uživatelů související s nákupem Elektronického poukazu prostřednictvím Distributora, informacemi uvedenými na portálu Distributora nebo v souvislosti se službami Distributora je Uživatel povinen adresovat Distributorovi, jako provozovateli uvedeného portálu v souladu s podmínkami Distributora.

4.13.12.

Klient se zavazuje k využití Pelikan.cz poukazu na nákup jízdenky ve spojení s využitím ehotel poukazu na ubytování v rámci jednoho uplatnění svých zaměstnaneckých benefitních bodů.

4.14.

RegioJet poukaz

4.14.1.

Elektronickým poukazem se pro účely těchto podmínek rozumí specifický promokód vydaný STUDENT AGENCY k.s. se sídlem: Dům pánů z Lipé, nám. Svobody 17, 602 00 Brno (dále jen „Vydavatel“) pro eHotel.cz, s.r.o., se sídlem Lomnického 1742/2a, 140 00 Praha 4, jako distributora distribuujícího tyto Elektronické poukazy (dále jen „Distributor“) uživatelům jeho služeb oprávněným k jejich nákupu dle aplikovatelné právní úpravy a v souladu s podmínkami portálu ehotel (dále jen „Uživatel“).

4.14.2.

Elektronický poukaz je vždy vydáván na specifickou nominální hodnotu vyjádřenou v českých korunách (Kč) dle volby Uživatele, přičemž Uživatel je oprávněn jej jednorázově využít jako vklad na kreditovou jízdenku a následně kredit využít k úhradě za služby Vydavatele – zprostředkování osobní přepravy a souvisejících služeb – a to jako alternativní platební metodu podporovanou (dle aktuální dostupnosti) v rámci rezervačního systému na webových stránkách www.regiojet.cz nebo v příslušných mobilních aplikacích.

4.14.3.

Elektronický poukaz je platný po dobu uvedenou v rámci Elektronického poukazu, jinak, není-li tato doba uvedena, po dobu jednoho roku od jeho vydání Vydavatelem v prospěch Distributora. Aktuální dobu platnosti sdělí Uživateli dle podmínek portálu ehotel nebo, nestanoví-li podmínky portálu jinak, na vyžádání. Dobu platnosti Elektronického poukazu nelze prodloužit a uplynutím této doby Uživatel ztrácí právo Elektronický poukaz použít ve smyslu těchto podmínek, aniž by mu vzniklo právo na jakoukoli náhradu či refundaci.

4.14.4.

Elektronický poukaz nelze vyměnit za peníze nebo jiné majetkové hodnoty, s výhradou jeho použití v souladu s těmito podmínkami. Hodnota Elektronického poukazu se Uživateli nevrací, a to ani po uplynutí doby platnosti Elektronického poukazu.

4.14.5.

Každý Elektronický poukaz lze použít k úhradě jedné nebo více rezervací v rezervačním systému Vydavatele. Je-li hodnota rezervace vyšší než nominální hodnota Elektronického poukazu, je Uživatel povinen doplatit rozdíl jinou z podporovaných elektronických platebních metod; je-li hodnota rezervace nižší než nominální hodnota Elektronického poukazu, rozdíl zůstane Uživateli na kreditové jízdence k dalšímu využití.

4.14.6.

Elektronický poukaz lze využít k rezervaci služeb Vydavatele, a tedy za účelem zajištění osobní přepravy, pouze ve prospěch Uživatele a/nebo jeho rodinného příslušníka (nikoli jiných třetích stran), a to vždy a pouze ve spojení s nákupem/rezervací/objednávkou dalšího plnění osobní rekreace (např. ubytováním) poskytovaným třetí stranou a zprostředkovaným prostřednictvím portálu ehotel. Elektronický poukaz nelze převést na třetí osobu.

4.14.7.

Jakákoli náhrada ceny přepravy nebo služeb Vydavatele a jiné nároky související se službami Vydavatele poskytovaných Uživateli, jenž uhradil cenu rezervace prostřednictvím Elektronického poukazu, se řídí Všeobecnými obchodními podmínkami Vydavatele, s kterými se Uživatel seznámil a odsouhlasil je v rámci rezervačního procesu v rezervačním systému Vydavatele. Uživatel si je vědom, že takováto náhrada může být v souladu s uvedenými Všeobecnými obchodními podmínkami Vydavatele poskytnuta ve formě odpovídající původní úhradě, a tedy i ve formě Elektronického poukazu nebo jiného obdobného kreditu využitelného k úhradě za služby Vydavatele.

4.14.8.

Vydavatel si vyhrazuje právo bez náhrady zneplatnit jakékoli platné Elektronické poukazy vydané pro Uživatele a/nebo odmítnout mu další poskytování služeb či již poskytnuté služby zrušit, v případě, že Uživatel porušil tyto podmínky nebo Všeobecné obchodní podmínky Vydavatele aplikovatelné na Uživatele v souvislosti s jednotlivými rezervacemi hrazenými Elektronickým poukazem.

4.14.9.

Jakékoli dotazy a reklamace související s nákupem Elektronického poukazu prostřednictvím portálu ehotel, informacemi uvedenými na portálu ehotel nebo v souvislosti se službami Distributora je Uživatel povinen adresovat Distributorovi, jako provozovateli uvedeného portálu v souladu s podmínkami užití portálu ehotel.

4.14.10.

Klient se zavazuje k využití RegioJet poukazu na nákup jízdenky ve spojení s využitím ehotel poukazu na ubytování v rámci jednoho uplatnění svých zaměstnaneckých benefitních bodů.

5. Storno podmínky a reklamace

5.1.

Storno podmínky určuje Ubytovací zařízení v OP. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, jsou platné VOP Portálu ehotel. Na základě garance platební kartou při zrušení rezervace se storno poplatkem nebo nedojezdu je účtován storno poplatek. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení zaslané e-mailem Portálu ehotel o zrušení rezervace) platí OP Ubytovacího zařízení nebo VOP Portálu ehotel. Na úhradu storno poplatku je Portál ehotel oprávněn započíst Zákazníkem již zaplacenou 100 % zálohovou nebo použít garance platební kartou a údaje platební karty Klienta k úhradě storno poplatku

5.2.

Klient je povinen informovat Portál ehotel o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně (email: info@ehotel.cz) co nejdříve jakmile změna nastala.

5.3.

Reklamace kvality ubytování v Ubytovacím zařízení a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení.

5.4.

Reklamace služeb Portálu ehotel je možná písemně elektronicky na emailovou adresu info@eHotel.cz nebo korespondenčně na adrese eHotel.cz, s.r.o. Lomnického 1742/2a (Chenen), 140 00 Praha 4

5.5.

V případě rozporu storno podmínek ve VOP a v OP platí prioritně storno podmínky Ubytovacího zařízení.

5.6.

V případě, že klient v rezervaci využije papírové poukázky benefitní společnosti SODEXO nebo UP Group a dojde ke zrušení rezervace standardně tyto poukázky nevracíme, ale ukládáme hodnotu poukázek na poukaz s platností 1 rok. Pokud by klient vyžadoval vrácení originálů papírových poukázek zpět na odesílací adresu, je nezbytné počítat s časovou prodlevou a administrativním poplatkem 200 Kč. Toto lze realizovat pouze v případě, že ještě nebyly originály papírových poukázek předány a zúčtovány s benefitní společností.

5.7.

Pakliže Klient zruší již uhrazenou rezervaci placenou benefitními body, kdy platba benefitními body proběhla v předchozím kalendářním roce, není možné benefitní body navrátit na benefitní konto (cafeterie, karta) Klienta, ale je tato hodnota nahrána na Poukaz společnosti eHotel.cz, s.r.o., který bude mít platnost 1 rok.

6. Osobní údaje

6.1.

Provozovatel portálu eHotel.cz, společnost eHotel.cz, s.r.o., se sídlem Lomického 1742/2a (Chenen), 140 00 Praha 4, IČ 24285536, společnost zapsána u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 193227, je oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“) a zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti zpracovat a uchovat informace a údaje, které mu pro účely zprostředkování objednávky poskytl (dále jen "Osobní údaje") a to zejména za účelem zprostředkování služby. Portál eHotel.cz je správcem všech Osobních údajů, které zpracovává. Osobní údaje nebudou poskytnuty žádné třetí straně kromě Ubytovacího zařízení a společností majetkově spjatých s Portálem eHotel.cz. Každá ze stran je povinna poskytnout odpovídající ochranu Osobních údajů, aby bylo zabráněno jejich ztrátě, neoprávněnému přístupu, použití, vymazání a zveřejnění, a podle platných zákonů zpracovávat Osobní údaje způsobem, který zajišťuje odpovídající zachování důvěrnosti a bezpečnost Osobních údajů. Údaje získávané dle zákona budou zpracovávány po dobu uloženou zákonem, ostatní údaje maximálně po dobu 2 let od poslední objednávky Zákazníka. Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem správného poskytnutí objednané služby a za účelem přesnějšího nabízení vhodných doplňujících služeb.

6.2.

Portál eHotel.cz používá soubory cookie a zpracovává Osobní údaje způsobem, který je popsán v samostatném dokumentu Prohlášení o ochraně soukromí na stránce https://www.ehotel.cz/obchodni-podminky. Za účelem ochrany a utajení údajů o platebních kartách používáme při poskytování našich služeb technologii „Secure Socket Layer (SSL)“.

6.3.

Na e-mailovou adresu nebo telefonní číslo mohou být z portálů provozovaných společností eHotel.cz zasílána zákazníkovi obchodní sdělení nabízející obdobné nebo navazující služby, pokud s tím zákazník nevysloví nesouhlas. Nesouhlas se zpracováním Osobních údajů může Zákazník vyjádřit na emailové adrese sales@ehotel.cz. Osobní údaje získané pro Zasílání speciálních nabídek jsou uchovávány do doby jejich odvolání na /about/unsubscribe nebo kontaktováním na sales@ehotel.cz. E- mailová adresa bude zpracována po dobu 5 let od objednávky služeb prostřednictvím portálu eHotel.cz.

6.4.

Telefonické hovory se Zákaznickou linkou Portálu eHotel.cz jsou z níže uvedených důvodů nahrávány. Klient je informován před započetím hovoru.

6.4.1

V případě, že dochází k objednání služby prostřednictvím telefonního hovoru, Portál eHotel.cz nahrává tento hovor za účelem osvědčení, že došlo k vyjádření souhlasu s obchodními podmínkami a tedy i k uzavření smluvního vztahu.

6.4.2

Portál eHotel.cz také nahrává telefonní hovory z důvodu zkvalitňování služeb a prokázání tvrzení zákazníků spojené např. s uplatněním úpravy nebo změny rezervace.

6.4.3

Takové nahrávání a tedy zpracování osobních údajů je možné z důvodu oprávněného zájmu provozovatele. Proti takovému zpracování máte možnost vznést námitku provozovateli, buďto přímo v rámci telefonického hovoru nebo dodatečně na kontaktní e-mailovou adresu provozovatele: sales@ehotel.cz

6.4.4

Provozovatel uchovává telefonní hovory po dobu nezbytně nutnou,

6.4.4.1

V případě ověření uzavření smluvního vztahu po dobu 5 let,

6.4.4.2

V případě zkvalitnění služeb po dobu 1 roku,

6.4.4.3

V případě obrany práv a povinností – zejména uplatnění práv z vadného plnění po dobu 3 let.

6.5.

Podle GDPR máte právo:

6.5.1

na informace o zpracování svých osobních údajů

6.5.2

přístupu ke svým osobnímu údajům

6.5.3

právo požadovat opravu, výmaz, omezení zpracování

6.5.4

právo vznést námitku proti zpracování svých osobních údajů

6.5.5

právo na získání svých osobních údajů (na jejich přenositelnost)

6.5.6

právo odvolat kdykoliv souhlas ke zpracování svých osobních údajů pro Zasílání speciálních nabídek

6.5.7

právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů

6.5.8

Podmínky použití Elektronických poukazů zakoupených prostřednictvím portálu eHotel.cz

7. Platnost obchodních podmínek

7.1.

Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 1.1.2023

7.2.

Platné znění těchto VOP je k dispozici na webových stránkách www.ehotel.cz